본문 바로가기
알쓸신잡/명언 모음

카일리 제너 명언 (Kylie Jenner Quotes)

by 아기뼝아리 2024. 1. 31.

카일리 제너 명언 (Kylie Jenner Quotes)

오늘은 유명 해외 셀럽 카일리 제너의 명언 (Kylie Jenner Quotes) 을 살펴 보려고 합니다.

 

카일리 제너 명언 (Kylie Jenner Quotes)
카일리 제너 명언 (Kylie Jenner Quotes)

 

1. Everyone asks, 'What's your favorite trend?' And I never answer that.

내가 가장 좋아하는 유행은 무엇인지 모두가 물어 보지만, 나는 거기에 한 번도 대답한 적 없다.

 

2. There are new rumors about me every day.

나에 대한 루머는 매일 새로 생긴다.

 

3. The more people love you, the more there's going to be people that hate you.

많은 사람들에게 사랑을 받을 수록 나를 미워하는 사람들도 많아질 것이다.

 

 

4. Love is when the other person’s happiness is more important than your own.

사랑이란 다른 사람의 행복이 나의 행복보다 더 중요한 것을 말한다.

 

5. I definitely don’t make many friends. It’s my choice.

나는 확실히 친구가 적다. 그건 나의 선택이다.

 

6. I always try to do my best to inspire people to be good and do the right thing.

나는 언제나 사람들로 하여금 선하고 옳은 일을 하도록 만들기 위해 최선을 다한다.

 

 

7. I don’t really regret anything.

나는 아무 것도 후회하지 않는다.

 

8. I just learned normal is very boring.

평범하다는 것은 몹시도 지루한 것임을 방금 깨달았다.

 

9. I still feel insecure all the time. I feel like it’s just a part of being a human being.

나는 지금도 여전히 언제나 불안하다. 불안한 감정은 인간이라면 어쩔 수 없나 보다.

 

 

10. It’s about being who you are. If people can’t accept it, too bad.

너는 너이다. 사람들이 받아들이지 못한다면, 유감이지만 어쩔 수 없다.

 

키아누 리브스 명언 (Keanu Reeves Quotes)

댓글