본문 바로가기
알쓸신잡/명언 모음

안젤리나 졸리 어록, 명언 (Angelina Jolie Quotes)

by 아기뼝아리 2023. 12. 16.

안젤리나 졸리 어록, 명언 (Angelina Jolie Quotes)

오늘은 세계적인 여배우 안젤리나 졸리의 어록, 명언 (Angelina Jolie Quotes) 을 살펴 보려고 합니다.

안젤리나 졸리 명언
안젤리나 졸리 명언

 

1. When other little girls wanted to be ballet dancers I kind of wanted to be a vampire.

다른 여자애들이 발레리나가 되고 싶어 할 때, 난 뱀파이어 같은 것이 되고 싶었다.

 

2. I've been reckless, but I'm not a rebel without a cause.

나는 무모하게 살았지만, 이유 없이 반항한 적은 없었다.

 

3. I always felt caged, closed in, like I was punching at things that weren't there. I always had too much energy for the room I was in.

난 언제나 갇혀있는 기분이 들었다. 실제가 없는 것을 때리는 느낌이었다. 날 가둔 방은 나의 에너지를 감당하지 못했다.

 

 

4. I'm not somebody that thinks about destiny and fate, but I don't walk away from it when something unfolds.

나는 운명이나 사명 따위를 생각하는 특별한 사람은 아니다. 하지만 일어난 일을 피하지는 않는다.

 

5. I like someone who is a little crazy but coming from a good place. I think scars are sexy because it means you made a mistake that led to a mess.

나는 좋은 배경에서 태어났지만 조금은 미친 구석이 있는 사람을 좋아한다. 그 사람이 가진 상처는 섹시하다고 생각한다. 왜냐하면 그것은 자신을 엉망으로 만들만한 실수를 저질렀다는 증거이기 때문이다.

 

6. I’m still a bad girl. I still have that side of me...it’s just in its place now...it belongs to Brad. Or...our adventures.

난 여전히 나쁜 여자이다. 여전히 나의 마음 한 고석에는 브래드 피트를 위한 자리가 있다. 어쩌면 그것은 우리의 모험과도 같은 추억일지도 모르겠다.

 

 

7. If you don't get out of the box you've been raised in, you won't understand how much bigger the world is.

만약 자신이 자라난 곳의 틀을 깨지 않는다면, 세상이 얼마나 넓은지 결코 이해할 수 없을 것이다.

 

8. Anytime I feel lost, I pull out a map and stare. I stare until I have reminded myself that life is a giant adventure, so much to do, to see.

나는 길을 잃을 때마다 지도를 꺼내서 자세히 본다. 나는 인생은 거대한 모험이며, 할 일도, 볼 것도 많다는 사실을 다시 상기할 때까지 지도를 응시한다.

 

9. Our diversity is our strength. What a dull and pointless life it would be if everyone was the same.

다양성은 우리의 힘이다. 모두가 다 똑같다면 인생이 얼마나 무의미하고 지루할까?

 

 

10. Without pain, there would be no suffering, without suffering we would never learn from our mistakes. To make it right, pain and suffering is the key to all windows, without it, there is no way of life.

고통 없는 시련은 없고, 시련 없이는 우리는 실수에서 아무 것도 배울 수 없다. 고통과 시련이 일을 바로잡기 위한 모든 해결책의 핵심이 되며, 그것 없이는 삶으로 나아갈 방법이 없다.

 

프란시스 은가누 어록, 명언 (Francis Ngannou Quotes)

댓글