본문 바로가기
알쓸신잡/명언 모음

비욘세 명언 (Beyoncé Quotes)

by 아기뼝아리 2024. 9. 28.

비욘세 명언 (Beyoncé Quotes)

오늘은 Single Ladies, Work It Out, Crazy in Love, Baby Boy 등의 명곡으로 유명한 미국의 가수이자 배우인 비욘세의 명언 (Beyoncé Quotes)을 살펴 보려고 합니다.

 

비욘세 명언 (Beyoncé Quotes)
비욘세 명언 (Beyoncé Quotes)

 

1. If everything was perfect, you would never learn and you would never grow.

모든 것이 완벽하다면 결코 배우지고 성장하지도 못할 것이다.

 

2. I like to walk around with bare feet and I don’t like to comb my hair.

나는 맨발로 돌아다니는 것을 좋아하고 머리를 빗는 것을 좋아하지 않는다.

 

3. In my videos, I always want to be a powerful woman. That’s my mission.

내 영상에서 나는 언제나 힘있는 여성이길 원한다. 그것이 나의 미션이다.

 

 

4. I just try to write songs that people are going to have a dialogue about.

나는 사람들이 대화할 만한 것을 노래로 만들려고 노력한다.

 

5. I love my job, but it’s more than that: I need it.

나는 내 일을 사랑하는 것도 맞지만 그보다 더욱 큰 무엇인가가 있다. 나는 내 일이 필요하다.

 

6. Who I am on stage is very, very different to who I am in real life.

무대에서의 나의 모습은 실생활에서의 내 모습과 아주 많이 다르다.

 

 

7. Power means happiness; power means hard work and sacrifice.

권력은 행복을 의미한다. 권력은 열심히 일하고 희생하는 것을 의미한다.

 

8. I’m a human being and I fall in love and sometimes I don’t have control of every situation.

나는 한 명의 인간에 지나지 않는다. 때로는 사랑에 빠지며, 모든 상황을 제어하지는 못한다.

 

9. Any other woman who has to go to work and pick up the kids and make dinner - that’s way harder than what I have to do.

다른 여성들이 해야하는 일하고 아이를 데리러 가고 저녁식사를 준비하는 것은, 내가 하는 일보다 훨씬 더 힘들다.

 

 

10. One of the reasons I connect to the Super Bowl is that I approach my shows like an athlete.

내가 슈퍼볼과 밀접한 관계를 가지는 이유 중 하나는, 나는 공연을 할 때 운동선수처럼 하기 때문이다.

 

브루노 마스 명언 (Bruno Mars Quotes)

댓글